دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
پیام تسلیت

حوزه / شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب ایران اسلامی بمناسبت شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب ایران اسلامی بمناسبت شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بشرح زیر می باشد:

مِنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

شهادت مظلومانه تعداد کثیری از مردم محور مقاومت خصوصا شهادت مظلومانه و عاشورایی سید مجاهد مقاومت و سردار بی بدیلِ حضرت مهدی (عج) سید حسن نصرالله دل های همه ظلم ستیزان و آزادیخواهان عالم را پر از خون کرد. آن عالم عامل و مجاهدی که همه وجودش را وقف اسلام نمود. بی شک شهادت این چریک بی نظیر مقاومت در کنارملت مظلوم لبنان موجب خواهد شد تا اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو گردد.

حزب الله در سراسر جهان خصوصا در ایران اسلامی ، به ویژه در شمالغرب تا قیامت داغدار این انسان کامل و مرد بی نظیر انقلاب اسلامی در جهان خواهد ماند.

بدینوسیله ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مستشهد که سال ها آرزوی نیل به مقام رفیع شهادت را داشت محضر حضرت حجت بن الحسن امام مهدی(عج) و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(س)، اعلام می دارد:

۱- اسرائیل بداند که باقی مانده عمر چند روزه اش در حال صفر شدن است، به زودی یاران حزب الله در بیت المقدس نماز اقامه خواهند کرد وپیروزی قطعی با حزب ا... است.

۲- کشورهایی که تامین کنند منافع اسرائیل هستند، خصوصا ممالکی که خاک خود را چراگاه جنایتکاران رژیم منحوس صهیونیستی کرده اند بدانند که در همه این جنایت ها شریک جرم بوده و قطعا به دست خود مردم کشورهای شان به سزای اعمال شان خواهند رسید.

۳- سال هاست که هشدار حزب الله در خصوص جریان نفوذ مورد بی توجهی حضرات و سرداران عزیز قرار گرفته است. بی شک عامل اصلی عملیاتی شدن اهداف ترور این رژیم جنایتکار جریان نفوذ است. یقینا نفوذی ها از این پس امنیتی برای ادامه حضور خود در جایگاه های دولتی نخواهند داشت و بزودی خیانت های شان را بر مردم عزیز بر ملا خواهیم کرد.

۴- جوانان انقلابی و حزب اللهی استان های شمالغرب همانند سایر جوانان غیرتمند جهان اسلام پیگیر حضور در نبرد با صهیونیسم هستند. از امام المسلمین ومحبوب قلب شهید سید حسن نصرالله حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه ای خواهشمندیم امکان اعزام جوانان این منطقه را عملی نمایند.

این شورا از جوانان انقلابی می خواهد تا منتظر بیانیه بعدی این شورا در خصوص جنگ با صهیونیسم و مبارزه جدی و آتش باختیارنفوذی های آنها باشند.

بیاری خدای توانا

شورای هماهنگی حزب ا... شمالغرب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha